Jarné polietanie

V nedeľu 12. apríla ma Miro vytiahol na lúku pri cintoríne. Pretože som bol deň predtým na preteku s autom v Košiciach, snažil som sa dobehnúť zameškanú prácu, ktorú zvyknem v nedeľu robiť, tak som sa vybral len s fotoaparátom. V týždni som totiž zistil, že NiCd baterka v mojom vysielači Futaba FC-16 potrebuje nie len dobiť, ale aj precyklovať a v nedeľu som ju mal beznádejne vybitú. Takže som sa ani nepokúšal o lietanie. Nakoniec to bolo dobre, pretože stále fúkalo a na T-Shorta by to bolo predsa len veľa. Aspoň budem mať viacej času sa pripraviť. Pretože ma čaká aj zálet EPP JAK-7.

Miro so sebou zobral aj mladého a nádejného chalana a spolu s Vladom preháňali po oblohe svoje stroje. Vlado lietal s EPP samokrídlom, Miro s mladým depronový Bandit na tlačný motor. Minulý týždeň sme ho s Mirom v klube merali a skoro mi vypadol WattsUp z ruky. 16 tisíc otáčiek/min pri trojčlánku s odberom 25 Ampérov roztáča tlačnú APC vrtuľu 6×4 😀

Lúka je teraz krásne nízko pokosená a tak sa dobre pristáva. Oveľa lepšie ale vyznejú fotky štartu Bandita.

VelkyKrtis-12-april-2015-01

VelkyKrtis-12-april-2015-02

VelkyKrtis-12-april-2015-04

VelkyKrtis-12-april-2015-05

VelkyKrtis-12-april-2015-06

VelkyKrtis-12-april-2015-07

VelkyKrtis-12-april-2015-08

VelkyKrtis-12-april-2015-09

VelkyKrtis-12-april-2015-10

VelkyKrtis-12-april-2015-11

VelkyKrtis-12-april-2015-12

VelkyKrtis-12-april-2015-13

VelkyKrtis-12-april-2015-14

VelkyKrtis-12-april-2015-15

VelkyKrtis-12-april-2015-16

VelkyKrtis-12-april-2015-17

VelkyKrtis-12-april-2015-18

Zaujímavé sú aj zábery preletov, len nie vždy sa mi podarilo správne zaostriť tak, aby model vynikol. Dosť problémov robil aj vietor, ktorý dosť menil smer zo severu na severozápad a občas nefúkal, občas fúkal nárazove. Takže aj pristátia boli niekedy náročné.

VelkyKrtis-12-april-2015-19

VelkyKrtis-12-april-2015-20

VelkyKrtis-12-april-2015-21

VelkyKrtis-12-april-2015-22

VelkyKrtis-12-april-2015-23

VelkyKrtis-12-april-2015-24

VelkyKrtis-12-april-2015-25

VelkyKrtis-12-april-2015-26

VelkyKrtis-12-april-2015-27

VelkyKrtis-12-april-2015-28

VelkyKrtis-12-april-2015-29

VelkyKrtis-12-april-2015-30

VelkyKrtis-12-april-2015-31

VelkyKrtis-12-april-2015-32

VelkyKrtis-12-april-2015-33

Osobne samokrídla nemusím, ale bolo zaujímavé sledovať, ako si poradilo vďaka obratnosti s tým čudným vetrom. Podľa mňa vyžaduje oveľa viac pozornosti od pilota, keďže mu chýba klasická silueta lietadla.

VelkyKrtis-12-april-2015-34

VelkyKrtis-12-april-2015-35

VelkyKrtis-12-april-2015-36

VelkyKrtis-12-april-2015-37

VelkyKrtis-12-april-2015-38

VelkyKrtis-12-april-2015-39

VelkyKrtis-12-april-2015-40

VelkyKrtis-12-april-2015-41

VelkyKrtis-12-april-2015-42

VelkyKrtis-12-april-2015-43

VelkyKrtis-12-april-2015-44

VelkyKrtis-12-april-2015-45

VelkyKrtis-12-april-2015-46

VelkyKrtis-12-april-2015-47

VelkyKrtis-12-april-2015-48

VelkyKrtis-12-april-2015-49

VelkyKrtis-12-april-2015-50

VelkyKrtis-12-april-2015-51

VelkyKrtis-12-april-2015-52

VelkyKrtis-12-april-2015-53

VelkyKrtis-12-april-2015-54

VelkyKrtis-12-april-2015-55

VelkyKrtis-12-april-2015-56

VelkyKrtis-12-april-2015-57

VelkyKrtis-12-april-2015-58

VelkyKrtis-12-april-2015-59

VelkyKrtis-12-april-2015-60

VelkyKrtis-12-april-2015-61

VelkyKrtis-12-april-2015-62

VelkyKrtis-12-april-2015-63

VelkyKrtis-12-april-2015-64

VelkyKrtis-12-april-2015-65

VelkyKrtis-12-april-2015-66

VelkyKrtis-12-april-2015-67

VelkyKrtis-12-april-2015-68

VelkyKrtis-12-april-2015-69

VelkyKrtis-12-april-2015-70

VelkyKrtis-12-april-2015-71

VelkyKrtis-12-april-2015-72

VelkyKrtis-12-april-2015-73

VelkyKrtis-12-april-2015-74

VelkyKrtis-12-april-2015-75

VelkyKrtis-12-april-2015-76

VelkyKrtis-12-april-2015-77

VelkyKrtis-12-april-2015-78

VelkyKrtis-12-april-2015-79

VelkyKrtis-12-april-2015-80

VelkyKrtis-12-april-2015-81

VelkyKrtis-12-april-2015-82

VelkyKrtis-12-april-2015-83

VelkyKrtis-12-april-2015-84

VelkyKrtis-12-april-2015-85

VelkyKrtis-12-april-2015-86

VelkyKrtis-12-april-2015-87

VelkyKrtis-12-april-2015-88

Ten Bandit sa mi páčil, už keď lietal v klube prvý kus. Nemusí byť vždy poháňaný takýmto 2200 kV motorom, lietal aj s pomalším a väčšou vrtuľou. Len keby bolo viacej času. Ako som spomínal, čaká ma necelý meter veľký EPP kombat a vetroň a bolo by vymeniť servá v Algolovi a uschopniť ho. Lúka nad mestom má veľkú výhodu, že sa dá lietať bez ohľadu na to, odkiaľ vietor fúka. Lenže začala letná sezóna a pre mňa to znamená nie len koniec jazdenia s autíčkami, ale aj začiatok jazdenia na bicykli.

Komentáre

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.