Sklabiná 2007-06-17

Fotografie z lietania na Sklabinej 17. júna 2007

Miro K. a Tucano

Trup a kormidlá
Trup a kormidlá
Umiestnenie serv
Umiestnenie serv
Detail upevnenia regulátora a prijímača na suchom zipse
Detail upevnenia regulátora a prijímača na suchom zipse
Upevnenie motora MIG 400/7,2 V na bezpečnostnej prepážke a uloženie sedemčlánku GP1100 NiMH
Upevnenie motora MIG 400/7,2 V na bezpečnostnej prepážke a uloženie sedemčlánku GP1100 NiMH
Detail umiestnenia výbavy na trupe z extruporu 30 mm
Detail umiestnenia výbavy na trupe z extruporu 30 mm

Barado a Minitornádo

Barado a Minitornádo

Barado a Minitornádo

Barado a Minitornádo

pohon MIG 280 a prevod 3:1
pohon MIG 280 a prevod 3:1
pohon MIG 280 a prevod 3:1
pohon MIG 280 a prevod 3:1
Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g
Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g
Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g
Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g
Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g
Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g
Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g
Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g
Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g
Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g

Tucano

Pod kabínou je výstup vzduchu od motora, regulátora a batérií
Pod kabínou je výstup vzduchu od motora, regulátora a batérií
Detail nasávacích otvorov pre chladenie motora
Detail nasávacích otvorov pre chladenie motora

Miro K. a Tucano

Miro K. a Tucano

Model z Depronu, pohon MIG 400 6V a prevod 3:1 na sedemčlánok GP1100. Rozpätie podľa autora, Mira Š.: "Menšie ako Junior". Ovládané smerovka, výškovka, krídelká, motor
Model z Depronu, pohon MIG 400 6V a prevod 3:1 na sedemčlánok GP1100. Rozpätie podľa autora, Mira Š.: „Menšie ako Junior“. Ovládané smerovka, výškovka, krídelká, motor
Model z Depronu, pohon MIG 400 6V a prevod 3:1 na sedemčlánok GP1100. Rozpätie podľa autora, Mira Š.: "Menšie ako Junior". Ovládané smerovka, výškovka, krídelká, motor
Model z Depronu, pohon MIG 400 6V a prevod 3:1 na sedemčlánok GP1100. Rozpätie podľa autora, Mira Š.: „Menšie ako Junior“. Ovládané smerovka, výškovka, krídelká, motor

Cessna a Tucano

Cessna a Tucano

Cessna a Tucano

Miro K. a Tucano

Komentáre

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.