Sklabiná 2007-06-17

Fotografie z lietania na Sklabinej 17. júna 2007

Miro K. a Tucano

Trup a kormidlá

Trup a kormidlá

Umiestnenie serv

Umiestnenie serv

Detail upevnenia regulátora a prijímača na suchom zipse

Detail upevnenia regulátora a prijímača na suchom zipse

Upevnenie motora MIG 400/7,2 V na bezpečnostnej prepážke a uloženie sedemčlánku GP1100 NiMH

Upevnenie motora MIG 400/7,2 V na bezpečnostnej prepážke a uloženie sedemčlánku GP1100 NiMH

Detail umiestnenia výbavy na trupe z extruporu 30 mm

Detail umiestnenia výbavy na trupe z extruporu 30 mm

Barado a Minitornádo

Barado a Minitornádo

Barado a Minitornádo

Barado a Minitornádo

pohon MIG 280 a prevod 3:1

pohon MIG 280 a prevod 3:1

pohon MIG 280 a prevod 3:1

pohon MIG 280 a prevod 3:1

Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g

Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g

Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g

Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g

Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g

Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g

Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g

Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g

Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g

Elektrovetroň z Depronu, rozpätie 1550 mm, pohon MIG 400/7,2 V napriamo so sklopkou Robbe 6 x 3,5 a sedemčlánok TT1100, ovládané smerovka, výškovka, motor. Hmotnosť 520 g

Tucano

Pod kabínou je výstup vzduchu od motora, regulátora a batérií

Pod kabínou je výstup vzduchu od motora, regulátora a batérií

Detail nasávacích otvorov pre chladenie motora

Detail nasávacích otvorov pre chladenie motora

Miro K. a Tucano

Miro K. a Tucano

Model z Depronu, pohon MIG 400 6V a prevod 3:1 na sedemčlánok GP1100. Rozpätie podľa autora, Mira Š.: "Menšie ako Junior". Ovládané smerovka, výškovka, krídelká, motor

Model z Depronu, pohon MIG 400 6V a prevod 3:1 na sedemčlánok GP1100. Rozpätie podľa autora, Mira Š.: „Menšie ako Junior“. Ovládané smerovka, výškovka, krídelká, motor

Model z Depronu, pohon MIG 400 6V a prevod 3:1 na sedemčlánok GP1100. Rozpätie podľa autora, Mira Š.: "Menšie ako Junior". Ovládané smerovka, výškovka, krídelká, motor

Model z Depronu, pohon MIG 400 6V a prevod 3:1 na sedemčlánok GP1100. Rozpätie podľa autora, Mira Š.: „Menšie ako Junior“. Ovládané smerovka, výškovka, krídelká, motor

Cessna a Tucano

Cessna a Tucano

Cessna a Tucano

Miro K. a Tucano

Nechajte komentár

Môžete použiť nasledovné HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>