Fotografie z lietania
Dovážený Elév štartuje Pajlotmato k druhému záletu. Motor MIG 400/6V prevod planeta MPJET 1:3,3, zdroj 7xGP1100 NiMH a vrtuľa sklopka 10×6. VOP a SOP ovládané štandardnými (!) servami (čo klub dal). Cvičný stroj bude určený k nácviku pilotáže a pristávania s vetroňmi.
Brada a jeho nový Hawk, konštrukcia z Depronu, pohon tlačným MIG 480.
Samo A. postavil nový 3D model so strieďákom.
Transall rozpätia 1500 mm poháňajú dva motory MIG 400/7,2V s prevodovkami MPJET 1:2,3 a osemčlánkom SANYO 1700. Trup zo stavebného polystyrénu, krídlo z Depronu, hmotnosť 1250 g, let úchvatný.
Miro K. s modelom Tucano (postavil brada). Konštrukcia Depron, pohon MIG 400/7,2V so sklopkou (cca 7×4 z ModelyBrno 2007), sedemčlánok GP 1100 NiMH. Fantasticky lieta(l).
Miro K. s modelom Tucano (postavil brada). Konštrukcia Depron, pohon MIG 400/7,2V so sklopkou (cca 7×4 z ModelyBrno 2007), sedemčlánok GP 1100 NiMH. Fantasticky lieta(l). Na pláne uvedená konštrukcia nosníkov krídla je evidentne nevhodná, priamo na mieste sme navrhli novú.
Komentáre