Dnes bolo počasie rovnaké ako včera. Až na ten vietor. No tak som bol zase na letisku, tentoraz aj so svojou priateľkou. 34 °C v tieni, vánok iba sporadicky. Idylka.
Priateľka sa opaľovala v kresle a ja som sa snažil udržať EVO5 čo najdlhšie vo vzduchu. Na motore je stále vidieť, že je to skladačka a výkon je stále menší, najmä na sedemčlánky. Výrazný rozdiel aj medzi osemčlánkami NiCd N500AR a NiMH TT1100, ktoré sú oveľa výkonnejšie. Sedemčlánky som po dnešku prakticky vyradil z používania pre EVO5 a tak mi ostali dva osemčlánky NiCd a dva NiMH. Dnes som totiž dal do prevádzky aj druhý.
Lietalo sa mi výborne, a pokiaľ som sa so silnejším aku dostal dosť vysoko, tak som lietal aj dosť dlho, Jeden let trval dokonca tesne nad pol hodinu pri 5:40 motorovom lete a celkom troch stúpaniach. Bolo to po piatej popoludní, kedy slnko poctivo pražilo. Zhruba o hodinu s rovnakým aku a podobným motorovým letom som bol dole už za sedemnásť minút.
Postupne dostávam do ruky prácu smerovky a výškovky a páči sa mi to čím ďalej tým viac. Len čo bude teraz s Juniorom?
Komentáre