Dal som jednej fotogalérie všetky fotografie svojho modelu auta Scalpel v mierke 1:18 a príslušenstva, ktoré som v minulosti nafotil na jednotlivých pretekoch na Morave.
Takto nejak vyzerá originál Scalpel prerobený na 2S Lipol, rozvor modelu je 129 mm
Hmotnosť kompletného modelu po dokončení
Po doplnení meracieho infra čipu, zosilnení anténovej trubky a podlepení predku karosérie skelnou páskou sa hmotnosť modelu mierne zvýšila.
Po päťminútovej rozjazde som do baterky dobíjal celých 111 mAh
Po desaťminútovom finále a troch minútach jazdenia som do 800 mAh baterky dobíjal 269 mAh
Po desaťminútovom finále a troch minútach jazdenia som do 800 mAh baterky dobíjal 269 mAh
Hmotnosť modelu s baterkou 500 mAh
Takto praská zadný T-bar, jediný diel zaisťujúci spojenie motorového plata s hlavným platom a aj pruženie zadnej nápravy. V podstate kurvítko.
Scalpel so šesťčlánkovým spodným platom, rozvor 148 mm
Originál Scalpel, rozvor 129 mm, s upraveným držiakom serva riadenia
Mäkké hliníkové zadné plato je nahradené laminátovým, krehký uhlíkový T-bar je nahradený laminátovým, zadný domec pre motor Speed300 je nahradený domcom pre MIG280
Baterka je uchytená kvalitným suchým zipsom
Pôvodné plastové držiaky karosérie som vymenil za duralové stĺpiky
Predné plastové stĺpiky karosérie som nahradil duralovými, nový držiak serva zároveň rieši záklony prednej nápravy, štvorkanálový DSM prijímač je nalepený obojstrannou páskou
Aj zadné sĺpiky som nahradil duralovými, regulátor je upevnený pôvodným plastovým držiakom dvojčlánku NiMH pre ľahší prístup k matici T-baru
Pohľad zospodu, vymenený uhlíkový T-bar za laminátový a hliníkový plech za laminátové motorové plato
Namiesto veľkého a ťažkého serva HS-81 som použil 9 gramové
Trojkanálová 2,4 GHz volantová vysielačka pre RC autá
Gumy po nárazu do dreveného mantinelu, opravované chemoprénom
Vzadu nová guma, vpredu guma po náraze do dreveného mantinelu a opravovaná chemoprénom
Zátišie „Na preteku“
Scalpel so šesťčlánkovým spodným platom, rozvor 148 mm
Pohľad na podvozok na predĺženom šesťčlánkovom strednom plate, vpredu Luďkov držiak serva riadenia a záklonu prednej osy
Oba dva podvozky, starý aj nový Scalpel na preteku v Polnej, kde som jazdil dve kategórie.
Zátišie „Na preteku“
Komentáre