RC Scalpel auto 1:18 2 WD

Dal som jednej fotogalérie všetky fotografie svojho modelu auta Scalpel v mierke 1:18 a príslušenstva, ktoré som v minulosti nafotil na jednotlivých pretekoch na Morave.


DSC00037

Takto nejak vyzerá originál Scalpel prerobený na 2S Lipol, rozvor modelu je 129 mm

DSC00038

DSC00046

Hmotnosť kompletného modelu po dokončení

DSC00050

Po doplnení meracieho infra čipu, zosilnení anténovej trubky a podlepení predku karosérie skelnou páskou sa hmotnosť modelu mierne zvýšila.

DSC00051

Po päťminútovej rozjazde som do baterky dobíjal celých 111 mAh

Po desaťminútovom finále a troch minútach jazdenia som do 800 mAh baterky dobíjal 269 mAh

Po desaťminútovom finále a troch minútach jazdenia som do 800 mAh baterky dobíjal 269 mAh

Hmotnosť modelu s baterkou 500 mAh

Takto praská zadný T-bar, jediný diel zaisťujúci spojenie motorového plata s hlavným platom a aj pruženie zadnej nápravy. V podstate kurvítko.

Scalpel so šesťčlánkovým spodným platom, rozvor 148 mm

DSC00127

DSC00128

DSC00131

DSC00132

DSCN5652

DSCN5653

Originál Scalpel, rozvor 129 mm, s upraveným držiakom serva riadenia

DSCN5654

Mäkké hliníkové zadné plato je nahradené laminátovým, krehký uhlíkový T-bar je nahradený laminátovým, zadný domec pre motor Speed300 je nahradený domcom pre MIG280

Baterka je uchytená kvalitným suchým zipsom

DSCN5658

Pôvodné plastové držiaky karosérie som vymenil za duralové stĺpiky

Predné plastové stĺpiky karosérie som nahradil duralovými, nový držiak serva zároveň rieši záklony prednej nápravy, štvorkanálový DSM prijímač je nalepený obojstrannou páskou

Aj zadné sĺpiky som nahradil duralovými, regulátor je upevnený pôvodným plastovým držiakom dvojčlánku NiMH pre ľahší prístup k matici T-baru

Pohľad zospodu, vymenený uhlíkový T-bar za laminátový a hliníkový plech za laminátové motorové plato

Namiesto veľkého a ťažkého serva HS-81 som použil 9 gramové

Trojkanálová 2,4 GHz volantová vysielačka pre RC autá

DSCN5679

DSCN5680

DSCN5681

Gumy po nárazu do dreveného mantinelu, opravované chemoprénom

Vzadu nová guma, vpredu guma po náraze do dreveného mantinelu a opravovaná chemoprénom

Zátišie „Na preteku“

Scalpel so šesťčlánkovým spodným platom, rozvor 148 mm

Pohľad na podvozok na predĺženom šesťčlánkovom strednom plate, vpredu Luďkov držiak serva riadenia a záklonu prednej osy

Oba dva podvozky, starý aj nový Scalpel na preteku v Polnej, kde som jazdil dve kategórie.

IMG00229-20110325-2157

Zátišie „Na preteku“

SCALPEL

Nechajte komentár

Môžete použiť nasledovné HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.