MIG 280 tagged posts

GDPR chyba

Ochrana osobných údajov nie len používateľov internetu, ale všeobecne fyzických osôb pri styku s firmami aj úradmi zamestnávala prevádzkovateľov najmä v máji. Veľa ľudí pripravovalo smernice, nastavovalo procesy a mnohí pristúpili k zjednodušeniu všetkého, čo súviselo s osobnými dátami a neohrozilo biznis. Aj ja som podstúpil mnohé kroky. A nedávno som zistil drobný kiks.

Čítať ďalej

Opravujete?

Touto otázkou mi odpovedal na moju „Môžem?“ neznámy muž na chodbe budovy, kde mám kanceláriu a kde som si pripravoval MonsterTruck Xray na nadchádzajúcu výročnú výstavu Model-Klubu Veľký Krtíš. Vysvetlil som mu, že nie som mechanik diaľkovo ovládaných hračiek, ale pripravujem svoj model na výstavu a potrebujem si ho vyskúšať, pretože som opravoval diferenciál.

Totiž nie v...

Čítať ďalej

Záver halovej sezóny automodelov

V sobotu 11. apríla 2015 sme sa stretli naposledy v športovej hale vo Valalikoch na preteku automodelárov v tejto sezóne. Hoci záver sezóny pár pretekárov vypustilo, tešilo ma, že v mojej kategórii osemnástok sme štartovali štyria. Priznám sa, že s autom som ani ja nič neurobil, pred posledným pretekom sa mi nejak nechcelo. Iba som vymenil oceľovú hriadeľ, použitú na minulom preteku po zohnutí titánovej, za novú titánovú, gumy som nechal staré s tým, že to nejak dojazdím…

Ani s...

Čítať ďalej

Valaliky 7. marca 2015 – vo dvojici sa to lepšie ťahá

Február bol pre mňa náročný mesiac, aj čo sa práce týka, aj hobby. Okrem iného sme usporiadali opäť výstavu našich modelov pre verejnosť a pretože som sa popoludní zúčastňoval ako dozor a sprievod, nebol čas na prípravu auta na Zlínsky pretek 28. februára, ktorý som vynechal. Takže po mesiaci som sa vrátil do Valalík skontrolovať, ako som na tom jazdecky aj s autom pred blížiacim sa koncom halovej sezóny.

Čítať ďalej

Košice 7. februára 2015 – O troch statočných